onsdag 11 mars 2009

Wii..

..nu har jag hämtat ut mitt Ellos paket :D
Fick allt jag hade beställt oxå :) Tunikan va lite pösig i magen så men jag kommer behålla den iaf då den va skön :) Bikini överdelen måste jag be svärmor sy in annars kan jag lika gärna gå toppless xD
Va ha annars hänt idag då..hm..ja vi flytta om bokhyllorna,va och handla en snabbis och sen har vi inte gjort så mkt mera.
Nu har jag iaf fått sova rellativt bra då.Fick ny hostmedecin och den smakar apa men får se hur bra den är sen.Har det inte gått över till freda morron så ringer jag och då vill jag ah en tid till en läkare och det tror jag nog att jag får.Bara man inte åkt på halsfluss lr nå sånt skit c):
Ja sen har väl inte hänt så mkt mera idag.Ska kolla på Grey´s ikväll och kanske jag kan fixka nå slambrev oxå lr fylla i nån slam.
På tal om slam så hitta jag 3 st söta små häften på affärn som jag bara måsta ha.30kr för alla 3 :D
Näe nu ska jag sätta mej och slappa i soffan.Vi hörs!
*Puss Ika!<3*

2 kommentarer:

mariasjoden sa...

Är dina körtlar i halsen svullna då? eftersom du misstänker just halsfluss.. Inte bra att gå med det för länge så de blir nån halsböld eller nå *huu*

mariasjoden sa...

Du får hälsa Stefan grattid i från oss =) Takida tröjan är röd, Tess ska köpa den