söndag 29 mars 2009


10 frågor om sex och kärlek


är du singel? Nej inte varit det på 9 år

haft något seriöst förhållande? Ja, har ett nu

haft sex? Verkligen.lever inte i cellibat

tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja

kärlek eller sex? Vafö välja när man kan ha båda!!

har du varit riktigt kär i någon? Ja

finns det någon för dig just nu? Ja Stefan

hur många gångar har du haft sex? Har aldrig räknat men miljontals äre


10 frågor om dig själv


fullständiga namn? Annika Maria Katarina Kordelin

när fyller du år? 26:e december

några utsmyckningar på din kropp, isf vad? 1 piercin i tungan och en tatuering på vänsta överarmen

vad har du på dig just nu? svarta strumpor med blåa döisar på,röda mjukisar,svart t-skorta med tryck på och en rosa vit grå lila huvtröja + underkläder

vilken årstid är bäst? just nu äre sommarn

hur ser den perfekta morgonen ut för dig? sova tills jag vaknar och kunna mysa med Stefan

vad är du bra på? skratta och vara glad

vem älskar du mest på denna jord? Stefan,mina djur och guddöttrarna våra

sover du hellre själv än tillsammans med någon? med Stefan

3 kommentarer:

mariasjoden sa...

Jo märkte det inte förrän i bilen & sen glömde jag berätta om det. Kan testa att tvätta , har du testat det på skinnaktigt matrial med ?

mariasjoden sa...

Ska väll säkert finnas medel men har aldrig hört om nå som funkar. E väll bara att stå emot som de mesta annars antar jag.. Blir säkert bättre om nån dag eller nån vecka igen

mariasjoden sa...

Du är utmanad i min blogg!