måndag 23 februari 2009

Månda kväll..

..och jag sitter ensam hemma medans bubben är på jobb.Nå han är snart hemma igen.Om en timme ca..

Idag har jag diskat allt från festen i lördax och maten igår,gått igenom alla mina kläder (bidde bara 2 stora plastsäckar),flyttpackat lite och sen laddat in massa på bdb.Både festbilder och bilder från igår samt kläder jag säljer..
Har slökollat på tv oxå men kännt att jag varit lite för seg för att kunna koncentrera mej.
Sitter nu här och har inge att göra.Slamma lr se på tv orkar jag inte göra å Tiia får vänta tills halv 12 så går vi ut då och möter Stefan som kommer hem.
Just nu bor vi i flyttlådor och säckar.Bilder kommer nedan.Är bara hallen och köket som är fritt sas...
Hoppas få nycklen snart men det är juh frågan om eg.
Killen som bodde där innan oss har inte lämnat nyckeln än och vi får inte våran fören den 2:a kl 12 men ska då oxå lämna våran den 2:a kl 12 hur nu fan det ska gå ihop.Kan juh inte bo ute i trapphuset heller och elen blir vi utan den 2:a lr om det va den sista så det blir juh kallt då oxå.
Ja får hoppas att vi får nyckeln denna vecka.
Stefan jobbar det mesta men det funkar allti att packa själv oxå och vi har juh ren börjat så.Ska hjälpas åt en massa på onsda och packa så mkt som möjligt när han är ledig.
Han sku ha varit ledig på torsda men bytte med Mackan så han är ledig på sönda istället.

Helgen då..ja det va juh grymt skoj att träffa Cami igen,ja Conny oxå :P
Vi bjöd dom på tjälknöl,potatisgratäng och sallad och det va visst uppskattat :P
sen bidde det fest och det va skoj.Spela både Ölspelet och Sanning och Kåncka. x)
Jag vart inte så full.Hade tänkt dricka vinet som jag,än,har kvar som Tess lämna och det som Robban lämna åt mej och sen cider och groggar + nån shott då men det bidde bara typ en 2 lr 3 glas groggar,2 cider och 2 shottar.Var väl för mätt efter maten lr så va det bara lagom just då.

På söndan va Drocken snäll och visa dom vägen till Owe´s och Dollar i stan och under tiden fixa jag ihop en tackopaj som vart suveränt god.Tack Carita,igen,för receptet!! :)
Sen for Cami och Conny vid halv 4 och Robban och Drocken va här till en fem halv sex kanske.
Vi sku ha åkt på bio igår men när vi inte sku ha varit hemma fören vid midnatt så skippa vi det.Satt i soffan och mös istället bara + lite gos i sängen bidde det ;P

Ja det är väl min helg det + dagen idag.Vet inte så mkt mer va jag ska skriva så slutar här och tar mej lite vatten att dricka.
*Puss Ika!<3*






1 kommentar:

mariasjoden sa...

japp svart till leopardskorna blir det garanterat =) så det inte blir to much =)