tisdag 17 februari 2009

Kopierar bara rakt av från bdb...

Idag har vi gått igenom allt i vårat förråd och flyttat över det till nya förrådet.Fan va skit man sammlar på sej allt..huga..
Passa på att kasta massa tomma kartonger oxå som bara stått där och sammlat damm typ.Tog upp nåra lådor och gick igenom dom oxå men nu är det gjort iaf så det kännas juh ok.
Bara rästen kvar å det är inte lite.Dom som varit hem till oss vet att vi har massa grejer men det blir lätt så när man flyttar från en 2:a till en 1:a.
Nu är jag helt slut iaf så ikväll blir det bara till att slappa sku jag nog tippa på.
Lägga sej i rellativt vettig tid oxå tror jag.Imon ska vi käka midda med Malin,Nora å Malin´s mamma.Ska ha sjömansbiff om vi hittar innanlår av nöt. *Hoppas hoppas* för jag är sugen på sjömansbiff allt.

En sak som jag börjat fundera lite smått är...drar jag till mej personer som mår psykist dåligt lr?menar..Robban mår inge vidare eg,kankse inte jag heller alla ggr å inte Stefan heller alla ggr.
Massa tankar som än finns kvar sen den natten men vet inte om jag ska prata med Stefan lr inte.
Känns så bra nu igen och vill inte äventyra det...hjälp..va ska jag ta mej till...?...
Tur bdb å blogg finns så man kan skriva av sej lite å så.....
nu ska jag fortsätta fundera och se om jag kommer på nån lösning lr inte men det är juh frågan om då....
*Puss Ika!<3*

Inga kommentarer: